تازه های مدیریت, یادداشت ها

یادداشت شماره 3:شعارهای سازمانی در حوزه مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی

  1. نوآوری و کیفیت موتور رشد و پیشرفت است .
  2. کیفیت زاییده آموزش و فرهنگ سازمانی ست.
  3. کیفیت کلید ایجاد عاطفه مشترک بین مشتری و سازمان است.
  4. تعهد به ارتقاء کیفیت تعهد به انسانیت نیز هست.
  5. ارزش هرکاری به کیفیت آن کار بر می گردد.
  6. همواره به کیفیت فکر کنید.
  7. فرهنگ کیفیت باید در همه سطوح سازمان نهادینه شود.
  8. کیفیت یک شعار نیست ، یک فرهنگ است.
  9. کیفیت زمانی حاصل می شود که بدانیم حاصل چیست.
  10. سیستم مدیریت کیفیت هدف نیست ، بلکه یک ابزار است جهت رسیدن به اهداف .
  11. کیفیت حاصل تلاش گروهی هست نه تلاش فردی.
  12. فرهنگ کیفیت رابه فرزندانمان بیاموزیم.
  13. بیایید هر کاری را با کیفیت انجام دهیم.
  14. بیایید با کیفیت کار و زندگی کنیم.
  15. ارتقاء هرسازمان به ارتقاء کیفیت محصولات و خدماتش بستگی دارد.
  16. کیفیت فقط تفکر نیست بلکه اجرا و عمل هم هست.
  17. کیفیت زبان مشترک ما و مشتریست.
  18. کیفیت پلی هست بسوی رضایت مشتری.
  19. کیفیت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری هست.
  20. کیفیت ابتدا دارد اما انتها ندارد.
  21. کیفیت پایه و اساس هر سیستم مدیریتی دیگر است.
  22. کیفیت باعث فروش بیشتر و جلب رضایت مشتری است.
  23. کیفیت کار امروز من ، اشتغال فردای فرزند من را می سازد.
  24. کیفیت بالاترین تبلیغ است.
  25. بودن کیفیت حیات است و نبودنش مرگ.
  26. استاندارهای مدیریتی یک ابزار است نه یک هدف.
  27. در ISO 9001 عمل گرایی مهمتر ازمدرک گرایی هست.
  28. اخذ گواهینامه استاندارهای مدیریتی ابتدای راه تعالی است نه انتهای راه.
  29. از سازمانهای با کیفیت پند بگیریم.
  30. مدیریت کیفیت یعنی مدیریت تمامی فرایندها که منجرب به ارتقاء کیفیت در محصول یا خدمت می گردد.
  31. عمل گرایی در سیستم مدیریت کیفیت قدم اول است.
  32. خنده بر لبان مشتری از ثمرات پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت هست.
  33. بقای هر سازمانی به میزان رعایت کیفیت محصولات یا خدماتش هست.
  34. سازمان بدون بهبود مستمر سازمان توسعه پذیری نیست.
  35. اصلی ترین عامل اندازه گیری کیفیت ، مشتری است.
  36. بهتراست کارهای خود را بصورت دوره ای ممیزی کنیم.
  37. بهبود کارها باعث بهبود کیفیت می شود.
  38. سازمان با سیستم مدیریت کیفیت یک سازمان بانظم و انظباط هست.
  39. در سیستم مدیریت کیفیت، آموزش مایه رشد و توسعه منابع انسانی است.
  40. سازمان بدون هدف به کیفیت نخواهد رسید.
  41. مشتری ، یک واحد کنترل کیفیت بی اجر و مزد در سازمان می باشد.
  42. شکایت وارده به سازمان بد است و رسیدگی نکردن به آن بدتر.
  43. آموزش علاج پیش از واقعه هست.
  44. سازمانی که آموزش ندارد ، زنده نیست.
  45. هر کس می تواند مؤثر بر کیفیت باشد.
  46. تولید محصول بی کیفیت تنها مبارزه با مشتری نیست بلکه مبارزه با خداست.
  47. نظم و انسجام درکارها با سیستم مدیریت کیفیت توسعه می یابد.
  48. سیستم مدیریت کیفیت تنها یک هدف نیست بلکه ابزاری برای بهبود است.
  49. رشد و توسعه هرجامعه به فرهنگ ارتقاء کیفیت هرفرد در همان جامعه بستگی دارد.
  50. در فرآیند علاوه برکارایی ، اثر بخشی هم الزامیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *